woensdag 21 maart 2012

Druk weekje op school

Eventje een update van onze kant. De eerste 10 minuten gesprek heeft mama al gehad vorige week. En de juffen waren heel erg te vrede over onze kanjerer. Wat wij al vermoede hebben de juffen bevestigd of eigenlijk ze hadden gemerkt dat Florian erg snel leerde. Ze gaven als voorbeeld misschien wel een gek voorbeeld maar kan ik mij helemaal in vinden. Dat Florian een soort spons in die alles in zich opneemt en ineens uit hij zich. Ik zei al over twee maanden zegt hij gewoon zinnen in het Duits dat doet hij nu ook al een beetje.

Ook de schoolfotograaf is geweest. En dat vond Florian helemaal te gek. Hij vind het zo leuk om op de foto te gaan en gaat er echt voor poseren. s'Middags mocht ik ook mee en konden we samen op de foto. De fotograag een vrouwelijke haalde ons op en zei o leuk ons kleine charmeurtje komt.
Als de foto's er zijn laat ik ze natuurlijk zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten