woensdag 18 januari 2012

Florian's eerste schooldag

Vandaag was het een hele spannende dag voor Florian. Hij mocht naar de Kindergarten toe. Normaal treuzel hij s'morgens erg graag maar vanmorgen werd hij wakker en zei snel douchen en eten en dan weg met de scooter op naar school. We waren er bijna en toen begon Florian te zingen "We zijn er bijna maar nog niet helemaal".Eenmaal binnen heeft hij eventjes rond gekeken maar begon al snel te spelen met auto's, lego, hamertje tik voor het eerste gedaan en natuurlijk het keukentje die hij ook zo graag wilt hebben. Nog eventjes wachten tot je verjaardag hoor. Einde van de ochtend mochten ze allemaal buiten spelen en heerlijk rennen met elkaar.


Alleen thuis komst had ik wel anders voorgesteld. Ik was nog eventjes aan het
praten met mijn ouders en nog geen 5 min. later ging ik naar boven omdat het zo verdacht stil was. Kwam ik boven en rook iets heel vreemds en schrok me rot. Florian had een lakstift te pakken gekregen en heeft alles onder gesmeerd. Zoals de grond, bank, tv, openhaard, stoelen, ramen, foto's enz. Ben op dat moment nog nooit zo kwaad geweest. Met heel veel boenen heb ik samen met mijn ouders het meeste wel kunnen verwijderen alleen nog een plekje op de bank en een stoel. Florian voelde dat hij goed fout zat want eenmaal nadat hij wakker werd heeft hij allerlei moglijke manieren bedacht om het goed te maken. Heel veel kusjes heeft mama gekregen en wel 5 tekeningen. Overal had hij mama,papa en Florian opgetekend. En heeft heel vaak sorry gezegd.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten