vrijdag 10 februari 2012

De kleine boef

Eventjes een verhaaltje van Florian....

Vanmorgen ben ik luxe met papa en mama met de auto naar school gebracht. Normaal zit ik altijd achter op bij mama op de scootermobiel. Maar papa had een vrije dag en ging samen met een collega die ook vrij was platen hout en balken naar boven sjouwen via de dakraam. Dan kan papa hard aan het werk om de vloer te leggen op zolder en dan kan papa met zijn modeltreinen spelen. Misschien mag ik dan ook wel kijken naar de treintje daar verheug ik me helemaal op.
Op school heb ik weer heleboel leuke dingen gedaan en als verrassing kwam mama mij ophalen met twee grote vrienden van mij. Was helemaal blij !!!!
We hebben lekker tosti's gegeten bij oma en ik hoefde zo maar niet te slapen omdat alle hout langs mijn raam ging en ja dan kan ik toch niet slapen. Maar heb wel goed gekeken hoor naar de mannen als ze het goed deden.
En iedereen dacht ik sta nog lekker voor het raam te kijken maar was onder tussen naar oma's slaapkamer gegaan en een heerlijk luchtje rond gespoten in de gang. Net een spaans luchtje die mama altijd in mijn haar doet s'morgens. Gek hoor iedereen vond het zo verschrikkelijk stinken 2 verschillende luchtjes door elkaar maar ik vond het heerlijk ruiken en zelf rook ik ook erg lekker.
Ben ook nog eventjes boven gaan kijken naar papa en zijn collega en toen ik beneden kwam vroeg mama wat heb je gedaan. Ik zei toen heb schoongemaakt voor mama de keuken. Mama heel snel naar boven toe en ja hoor anti vet reiniger lag op de grond en was heel erg glad. Ik zei toen ik wilde mama alleen maar helpen schoon maken. Geloof dat het niet zo'n geslaagde actie was van mij want als ik het goed heb gehoord gaat mama alle kastjes veranderen zodat ik niet meer schoon kan maken.
Ik denk toch dat ik mijn slaapje erg gemist hebt want anders doe ik nooit gekke dingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten